Podstawy strategii dla specjalistów dziedzinowych i kadry kierowniczej średniego szczebla

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu zapoznanie specjalistów dziedzinowych oraz kierownictwa średniego szczebla z elementami koncepcji zarządzania strategicznego. Osoby, biorące udział w szkoleniu, dowiedzą się, w jakim celu prowadzona jest analiza strategiczna oraz jakie może przynieść korzyści dla firmy. Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli uczestnikom zrozumieć, jak ważne są decyzje podejmowane przez nich w ramach codziennej działalności dla poprawy efektywności funkcjonowania całej organizacji.

 

Efekty szkolenia

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę z zakresu podstaw teorii zarządzania strategicznego, niezbędną do usystematyzowania pojęć oraz zrozumienia roli w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Uzyskają także wskazówki praktyczne, pozwalające na zwiększenie strategicznego dopasowania codziennych działań własnych oraz czynności realizowanych w podległych im komórkach.

 

Forma zajęć

Zajęcia będą składały się z części wykładowej (50% czasu) oraz ćwiczeniowej (50% czasu). Ostateczne proporcje mogą się różnić od zakładanych, w zależności od specyfiki grupy oraz celów szkoleniowych stawianych zajęciom przez organizację zamawiającą.

?

Wymagana wiedza

Brak
}

Czas trwania

1 dzień
?

Cena

950 zł

Ulotka szkoleniowa

? Do pobrania

Formularz zgłoszeniowy

? Do pobrania

Plakat języka FEEL standardu OMG DMN

Język FEEL (ang. Friendly Enough Expression Language) jest uproszczonym językiem dedykowanym opisom wyrażeń, reprezentujących logikę decyzyjną modelu decyzyjnego, opracowanego zgodnie ze standardem OMG DMN (ang. Decision Model and Notation).

Plakat BPMN 2.0

Plakat BPMN 2.0 zawiera opis konstrukcji standardu BPMN 2.0, tj. bramy (ang. Gateways), czynności (ang. Activity), w tym zadania (ang. Tasks) i podprocesy (ang. Sub-Process), przepływy komunikatów (ang. Message Flows) oraz baseny (ang. Pools).

RuleSpeak Tabulation – Primer

Słowo kluczowe RuleSpeak? ?następujące? (ang. the following) jest używane do łączenia wielu warunków w pojedyncze wyrażenie. W przeciwnym przypadku warunki musiałyby być zapisane z wykorzystaniem:
?spójników: ?i? albo ?lub” (taki zapis jest zwykle trudniejszy do zrozumienia dla specjalistów dziedzinowych) albo
?wielu wyrażeń (zwykle liczba reguł biznesowych, którymi trzeba zarządzać w organizacji jest znacząca, dlatego też, zasadne jest redukowanie tej liczby).

RuleSpeak Sentence forms

Szablonem Zdania (ang. Sentence Form) nazywamy wzorzec zdania w języku naturalnym, znajdujący zastosowanie w specyfikowaniu Wytycznych (Reguł biznesowych, Wskazówek) w sposób spójny i ustrukturyzowany. Każdy z Szablonów Zdania jest przeznaczony do konstruowania określonego rodzaju Wytycznych.