JEDNYM ZDANIEM

Wpis dotyczy tworzenia podsumowania spotkania na podstawie struktury dokumentu, który może zostać pobrany przez zalogowanego użytkownika.

Dokument podsumowania spotkania, zwany potocznie notatką, jest jednym z istotniejszych narzędzi analityka pozwalających na:

– wylistowanie ustaleń i decyzji podjętych na spotkaniu,
– określeniu jakie zadania są do wykonania, przez kogo oraz w jakim terminie.

Powyższe informacje mogą być przydatne w przyszłości do  rozwiania pojawiających się wątpliwości dotyczących zakresu projektu, poprzez weryfikację jaka decyzja została podjęta i jakie akcje zobowiązano się podjąć w celu zapewnienia dalszego przebiegu przedsięwzięcia.

Dodatkowo, w przypadku niezrealizowania agendy spotkania, pozwala na gorąco zdefiniować przyczyny takiego stanu rzeczy. Z takiego opisu powinny być wyciągnięte wnioski na przyszłość w celu optymalizacji efektywności spotkania.

 

Aby zobaczyć dalszą część wpisu Zaloguj się lub wykup dostęp do treści płatnych.

Plik do pobrania jest dostępny jedynie dla zalogowanych użytkowników.