Skuteczna komunikacja w analizie

Skuteczna komunikacja w analizie Cel szkolenia Szkolenie ma na celu poprawę osobniczych umiejętności interpersonalnych. Uczestnicy, dzięki praktycznym ćwiczeniom oraz symulacjom, dowiedzą się, w jaki sposób komunikować własne potrzeby oraz jak skutecznie pozyskiwać...

Asertywne zarządzanie

Asertywne zarządzanie Cel szkolenia Szkolenie ma na celu poprawę umiejętności zarządzania zespołem / grupą zadaniową. Uczestnicy, dzięki praktycznym ćwiczeniom oraz symulacjom, dowiedzą się, w jaki sposób reagować na sytuacje konfliktowe, jak wyrażać konstruktywne...

Szacowanie złożoności oprogramowania

Szacowanie złożoności oprogramowania Cel szkolenia Szkolenie ma na celu zdobycie przez uczestników zarówno wiedzy teoretycznej z zakresu szacowania złożoności, jak i umiejętności praktycznych w zakresie szacowania metodą punktów funkcyjnych w standardzie IFPUG. Efekty...

Efektywne prowadzenie spotkań analitycznych

Efektywne prowadzenie spotkań analitycznych Cel szkolenia Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy oraz przećwiczenie umiejętności z zakresu organizacji i prowadzenia prezentacji oraz spotkań. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystać narzędzia...

Tworzenie modelu informacyjnego systemu – warsztat

Tworzenie modelu informacyjnego systemu warsztat Cel szkolenia Szkolenie ma na celu poszerzenie umiejętności modelowania klas (tworzenia logicznego modelu informacyjnego systemu) na etapie analizy systemu. Efekty szkolenia Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę,...

Terminologia BPMN 2.0

Terminologia BPMN 2.0 zawiera autorskie tłumaczenie angielskich terminów z zakresu BPMN 2.0 na język polski. Celem dokumentu jest ujednoliceniu pojęć, pojawiających się coraz częściej w dokumentach analitycznych.

Plakat DMN – Modele decyzyjne

Plakat DMN (ang. Decision Model and Notation) Modele decyzyjne przedstawia konstrukcje, służące do opisu poziomów modelu decyzyjnego: poziomu wymagań decyzyjnych DRL (ang. Decision Requirements Level) oraz poziomu logiki decyzyjnej DLL (ang. Decision Logic Level). Na poziomie DRL specyfikowany jest graf DRG, przedstawiający strukturę obszarów podejmowania decyzji, zaś na poziomie DLL definiowane są wyrażenia w postaci tabel decyzyjnych (ang. Decision Table), wyrażeń tekstowych (ang. Literal expression) oraz wywołań (ang. Invokation).

Plakat języka FEEL standardu OMG DMN

Język FEEL (ang. Friendly Enough Expression Language) jest uproszczonym językiem dedykowanym opisom wyrażeń, reprezentujących logikę decyzyjną modelu decyzyjnego, opracowanego zgodnie ze standardem OMG DMN (ang. Decision Model and Notation).

Plakat BPMN 2.0

Plakat BPMN 2.0 zawiera opis konstrukcji standardu BPMN 2.0, tj. bramy (ang. Gateways), czynności (ang. Activity), w tym zadania (ang. Tasks) i podprocesy (ang. Sub-Process), przepływy komunikatów (ang. Message Flows) oraz baseny (ang. Pools).